Apabila saya menulis tajuk artikel saya pada kali ini, "USRAH TERBAIK", ramai yang memberi pandangan mereka terhadap tajuk saya kali ini.

"sapa yang iktiraf ntah?"

Itu antara perkataan yang saya dengar. Memang sengaja saya tuliskan tajuk tersebut kerana ingin menarik perhatian orang. Pada pandangan saya, kita perlu berani untuk berubah dan berusaha untuk menjadi terbaik. Walaupun pada hakikatnya, kami masih tidak mampu menjadi yang terbaik, tetapi semangat untuk mencuba mesti ada.

Aktiviti kali ini adalah makan.

Itu bukan tujuan utama, tetapi saya cuba mewujudkan semangat kerjasama di kalangan ahli usrah saya untuk menjayakan satu aktiviti.

Semoga ikatan ukhuwah ini akan kekal dan menjadi kekuatan untuk memperjuangkan ISLAM.


ditulis oleh Abd Rahman Mohd Tharin on 04 April 2009
categories: edit post

0 komen menbina


Cinta Abadi

Daisypath Anniversary tickers

pengunjung dari semua tempat

pengunjung dari...

Islamic Calendar

Islamic Clock

jumlah pelawat

islamic software

.:ila klik untuk tempahan::.


Sila Copy dan Paste coding di atas ke laman anda untuk membuat pautan blog ini. Terima Kasih.

دار الإفتاء المصرية

blogger azhari

Komuniti Blogger Azhari