apa rasional kewujudan ISMA MESIR?

mengapa ISMA MESIR kerjasama dengan NADI UMNO MESIR?


Saya tidak berniat ingin menimbulkan pertelingkahan antara masyarakat mahasiswa/wi Malaysia di Mesir ini. Saya cuma tertanya-tanya dan kebingungan dengan soalan di atas.

(soklan pekse pun tak susah macam ni)

Rakan-rakan dari ISMA MESIR adalah sahabat saya malah kami tinggal dekat berjiran berdekatan kompleks hayyu asyir. Hubungan kami sangat baik, saling bertegur sapa dan bertanya khabar.

(tapi biasa aku tegur dulu)

Adakah muka saya akan di wartakan sebagai musuh ketat ISMA MESIR dan perlu dijauhi oleh ahli kumpulan ISMA MESIR.

(harap2 jangan la, muka saya ni hensem gak)




saya tengah mencari jawapan. jangan marah saya!

ditulis oleh Abd Rahman Mohd Tharin on 14 April 2009
categories: edit post

2 komen menbina

  1. Anonymous Says:
  2. assalamualaikum..

    tidak perlu menulis sesuatu yang menimbulkan provokasi..kerana kita akan menjadi punca kepada perbalahan dan perpecahan..

    yakinilah wadah anda dan teruslah berbakti untuk ISLAM..tanyalah diri kita sebanyak manakah amal kita untuk Islam telah kita laksanakan...

     
  3. Anonymous Says:
  4. betul tu teruskan beramal.

    saya pun heran kat malaysia knapa pas kerjasama dgn Dap dan PKR? Adakah org2 kafir yang kita kerjasama ini dapat bagi jaminan terhadap kesucian agama kita?

     

Cinta Abadi

Daisypath Anniversary tickers

pengunjung dari semua tempat

pengunjung dari...

Islamic Calendar

Islamic Clock

jumlah pelawat

islamic software

.:ila klik untuk tempahan::.


Sila Copy dan Paste coding di atas ke laman anda untuk membuat pautan blog ini. Terima Kasih.

دار الإفتاء المصرية

blogger azhari

Komuniti Blogger Azhari