ni gambar kat metro bwh tanah tu..jngan cari saya.semua tu arab
mesir oh mesir...

hari-hari aku yang berlalu di mesir, kenangan yang tak akan aku lupakan. sudah hampir 6 tahun aku menumpang hidup kat mesir ni.

sekarang kuliyah aku makin jauh. setiap perjalanan pergi dan pulang mengambil masa 1 jam. dari hayyu asyir ke ramsis hampir 35-40minit, kemudian dari ramsis ke cairo university naik metro 20 minit. sebanyak 7 stesen aku lalu.

stesen metro anfaq (bawah tanah)
1-mubarak - مبارك
2-attabah - عتبة
3-mohamed nagib - محمد نجيب
4-sadat - أنوار السادات
5-opera - أوبرا
6-dokki - الدقي
7-el-bohos - البحوث
8-cairo univ- جامعة القاهرة



biasa naik bas, tido dalam bas nikmat jugak...hahaha sebab kalo ada org tua, kita tak yah bangun (hampes tul aku,,,tapi aku penat gak)

besok nak jumpe doktor nabil nak tnya tentang proposal assgmngt..
mintak2 la selamat diterima.. penat dah buat!!!

ditulis oleh Abd Rahman Mohd Tharin on 01 March 2010
categories: edit post

1 Responses to rilex!!!!!!

  1. Anonymous Says:
  2. patut la sepesen je org y berat nak bangun bg mereka y sptutnya duduk.. hohoho~

     

Cinta Abadi

Daisypath Anniversary tickers

pengunjung dari semua tempat

pengunjung dari...

Islamic Calendar

Islamic Clock

jumlah pelawat

islamic software

.:ila klik untuk tempahan::.


Sila Copy dan Paste coding di atas ke laman anda untuk membuat pautan blog ini. Terima Kasih.

دار الإفتاء المصرية

blogger azhari

Komuniti Blogger Azhari