medan tempur terakhir

genap seminggu saya biarkan blog saya kekosongan tanpa coretan, tanpa tulisan ilmiyah, saya selesai jalani ujian Al-Quran Al-Karim.

buat sahabat2 dari luar mesir, saya sertakan satu suasana peperiksaan yang menguji semua aspek kekuatan kita, bukan sahaja hafalan kita yang kita jaga bagai "menatang minyak yang penuh" sebelum masuk imtihan.

cuaca yang cukup panas di bawah zing besi lebih menambahkan peluh di kepala. saya terpaksa bertukar tempat demi mencari tempat yang lebih teduh. hampir2 pengsan juga. Ya ALLAH!,, perkara yang saya cukup takut bila panas ialah hidung berdarah. dalam hati ni berdoa, jngan la tetiba buat hal, mati aku.

ya ALLAH permudahkan hamba-MU..

ditulis oleh Abd Rahman Mohd Tharin on 19 May 2009
categories: edit post

0 komen menbina


Cinta Abadi

Daisypath Anniversary tickers

pengunjung dari semua tempat

pengunjung dari...

Islamic Calendar

Islamic Clock

jumlah pelawat

islamic software

.:ila klik untuk tempahan::.


Sila Copy dan Paste coding di atas ke laman anda untuk membuat pautan blog ini. Terima Kasih.

دار الإفتاء المصرية

blogger azhari

Komuniti Blogger Azhari