Saya nk ucapkan selamat bermuktamar kepada semua ahli PMRAM. Muktamar sanawi akan berlansung pada 26 MAC 2009 (sama tarikh la dngn persidangan UMNO,,, hehe kebetulan kot) bertempat di Nadi Riyadhi.

InsALLAH saya akan bersama-sama sahabat2 dari perwakilan Selangor akan sertai muktamar ini. Nombor keahlian saya 16818. Seingat saya muktamar tahun lepas hanya beberapa "ketul" sahaja yang jadi perwakilan Selangor. Tapi tahun ni sampai tak muat kouta perwakilan (betul ke? aku pun tak pasti)...

Papehal pun kita sama2 datang meramaikan muktamar ni dan bagi sokongan padu pada PMRAM.

Presiden baru akan naik (ustaz Abdul mui'z bin muhammad). Semoga thabat dalam perjuangan.

datang jangan tak datang, nnti bole tgok promosi Jamik Kabir,,,(aku bukak meja jugak, cari peluang keemasan untuk meniaga,, maklumlah tak dapat bantuan umum kene usaha lebih la untuk sara diri)

*gmbr iklan muktmr tu dpd web pmram,, mtk izin publish kat sini, nk promosi supaya ramai turun

ditulis oleh Abd Rahman Mohd Tharin on 24 March 2009
categories: edit post

0 komen menbina


Cinta Abadi

Daisypath Anniversary tickers

pengunjung dari semua tempat

pengunjung dari...

Islamic Calendar

Islamic Clock

jumlah pelawat

islamic software

.:ila klik untuk tempahan::.


Sila Copy dan Paste coding di atas ke laman anda untuk membuat pautan blog ini. Terima Kasih.

دار الإفتاء المصرية

blogger azhari

Komuniti Blogger Azhari