Alhamdulillah,,,, setiap orang yang baru berkahwin akan merasa satu perubahan dalam jadual harian mereka yang mana mereka perlu lebih berusaha untuk mencari rezeki. Alhamdulillah ALLAH memberi saya satu peluang untuk belajar berniaga dan membuka restoran bersama rakan-rakan lain.

Saya dapat rasakan perbezaan dalam bekerja sebelum dan selepas berkahwin. Saya lebih rasa bersemangat dan bersungguh-sungguh dalam menjalankan tugas demi rezki untuk isteri dan anak(coming soon) tercinta.

Setiap kepenatan tersebut akan dikira pahala oleh ALLAH s.w.t. Apa yang saya harapkan agar rezki tersebut halal dan berkat. Walaupun sikit tetapi yang penting keberkatan di sisi ALLAH s.w.t.

Hari ini kami merancang untuk berehat seketika dari kepenatan bekerja. Saya, akmal, afzan dan rakan2 lain dari DE cafe akan ke ain sukhnah. Doakan perjalanan kami selamat pergi dan selamat pulang.

de cafe cuti arini.

ditulis oleh Abd Rahman Mohd Tharin on 05 April 2010
categories: edit post

0 komen menbina


Cinta Abadi

Daisypath Anniversary tickers

pengunjung dari semua tempat

pengunjung dari...

Islamic Calendar

Islamic Clock

jumlah pelawat

islamic software

.:ila klik untuk tempahan::.


Sila Copy dan Paste coding di atas ke laman anda untuk membuat pautan blog ini. Terima Kasih.

دار الإفتاء المصرية

blogger azhari

Komuniti Blogger Azhari