2 januari 2010 genap setahun blog ini tercipta. Seingat saya lagi ketika pertama kali menulis "post" yang pertama, saya bercita-cita untuk menjadikan blog ini sebagai satu medan paparan kajian ilmiyah saya dan seterusnya berdakwah kepada para pembaca. Saya masih belum mencapai objektif saya lagi, banyak lagi lompang2 yang perlu diisi dengan dengan bahan-bahan ilmiyah.

Kini saya sudah melanjutkan pelajaran di Universiti Kaherah, Mesir di peringkat Master dalam bidang syariah islamiyah. Saya akan cuba yang terbaik untuk menjalankan kajian2 dalam isu-isu semasa dan lapangan ilmu yang cukup luas.

Doakan blog ini terus "hidup" menjadi salah satu medium sebaran ilmu dan dakwah untuk semua pembaca budiman.

ditulis oleh Abd Rahman Mohd Tharin on 05 January 2010
categories: edit post

1 Responses to Ulang tahun pertama blog "kalimah tayyibah"

  1. Assalamualaikum ustaz Abdul Rahman,

    Tahniah, Mabruk dan Congrats atas pernikahan. (Maaf ya, lambat wish ^_^).

    Tahniah juga kerana telah bergelar 'postgraduate', dan mahasiswa MA Cairo Univ.

    Juga, tahniah buat birthday blog ini. ^_^

    Selamat melakar sejarah! Berlarilah ke hujung pelusuk dunia, dan khabarkanlah mereka akan dakwah ini.

    Salam hormat dari saya,
    bilal_jailani

     

Cinta Abadi

Daisypath Anniversary tickers

pengunjung dari semua tempat

pengunjung dari...

Islamic Calendar

Islamic Clock

jumlah pelawat

islamic software

.:ila klik untuk tempahan::.


Sila Copy dan Paste coding di atas ke laman anda untuk membuat pautan blog ini. Terima Kasih.

دار الإفتاء المصرية

blogger azhari

Komuniti Blogger Azhari