apa dah jadi dengan blog saya ni.... cipta rekod dunia hampir 2 bulan tidak ada satu post di update...
sedangkan terlalu banyak yang isu hendak diulas berdasarkan pandangan peribadi dan dakwah ilmiyah untuk dikongsi kepada semua pembaca budiman.

"saya sibuk"

alasan sahaja... sibuk bukan halangan untuk mengupdate blog ni.. ada orang lebih sibuk dari saya tapi mampu menulis dengan baik di blog masing-masing.

kalo ada blog tapi tak update sebagaimana yang kita sendiri rancang dalam pembawakan blog kita.. "apa barang?" (ayat bdk2 selangor mksudnya ,, tk guna la)

blog tak update ada kemungkinan blogger tu dah mati... samada mati akal atau mati betul2 hihihihi!!!


sekadar gambar hiasan

buat pengetahuan sahabat.. tidak lama lagi saya akan sempurnakan separuh dari agama saya.. melangkah ke alam perkahwinan ..alam yang penuh dengan cabaran,,, tanggungjawab dan peranan adalah perkara yang saya junjung dalam melayari kehidupan di alam tersebut..

sahabat-sahabat sekalian ,, saya harapkan doa dan nasihat untuk terus memperbaiki diri ini..

abdrahman mohdtharin

ditulis oleh Abd Rahman Mohd Tharin on 27 October 2009
categories: edit post

0 komen menbina


Cinta Abadi

Daisypath Anniversary tickers

pengunjung dari semua tempat

pengunjung dari...

Islamic Calendar

Islamic Clock

jumlah pelawat

islamic software

.:ila klik untuk tempahan::.


Sila Copy dan Paste coding di atas ke laman anda untuk membuat pautan blog ini. Terima Kasih.

دار الإفتاء المصرية

blogger azhari

Komuniti Blogger Azhari